Harta e Greqisë më 1860 (30 vjet pas krijimit të shtetit grek) [1 Attachment]
Dorian Kaba
2010-09-12 19:11:07 UTC
Harta e bashkangjitur është harta zyrtare e miratuar nga Ministri francez i
arsimit publik të kohës e printuar në vitin 1860.
Lexoni dhe përshkrimet (në frengjisht) pasi përmbajnë detaje me vlerë.

Nuk besoj se ka nevojë për koment.

Me respekt,

Dorian KABA
Dorian Kaba
2010-09-15 14:48:25 UTC
Mirëdita Zj. Ylldije,

Për ju dhe për të gjithë ata që dëshirojnë të shohin këtë hartë më me detaje
ndiqni informacionin e mëposhtëm:

Harta eshte ne shitje nga nje faqe ankandesh. Linku i faqes së internetit është
si më poshtë:

http://www.swaen.com/nf4-antique-map-image-of.php?id=11353

Nëse dëshironi ta keni në format pdf (unë e kam mbledhur dhe përpunuar për të
bashkuar pjesët pasi nga kjo faqe interneti nuk është e mundur të kopjohet)
përdorni këtë link

http://www.sendspace.com/file/c4j8ku dhe klikoni tek linku harta.pdf që ndodhet
ne fund te faqes.

Shpresoj të kem zgjidhur problemin.